vineri, 9 ianuarie 2009

fashi-ON


























Victor B. si prietenul meu m-au insotit astazi la Muzeul Militar. A fost o zi frumoasa si amuzanta.

Inca de la inceput ni s-a spus sa ne grabim. Datorita faptului ca nu aveau caldura in muzeu (dar nici vizitatori) femeile de acolo decisesera sa inchida mai devreme.In loc sa le urmam sfatul si sa mergem direct la expozitia planificata, de instantanee de razboi, am pierdut putin vremea in curtea interioara care gazduia "accesorii" ale razboiului.

Tancurile erau pregatite de lupta, torpilele in pozitii, camioanele camuflate. Un elicopter se uita la noi si ne intreba daca vrem "o tura".

Instantaneele sunt interesante. S-au surprins momente semnificative ale istoriei noastre. Am ramas surprinsa cat de bine s-au pastrat articole de imbracaminte sau incaltaminte.

Dupa ce am coborat din acea camera marunta in care doamna plictisita ne astepta sa terminam turul, am dat cu ochii de niste domni care isi purtau falnici hainele in spatele unor vitrine. m-a speriat privirea lor si aveam impresia ca se uita dupa mine, dar apoi ne-am imprietenit si fiecare si-a povestit viata si desigur, de unde si-au achizitionat hainele.

Cand am vrut sa iesim, usa principala era inchisa asa ca a trebuit sa ocolim muzeul. Poarta era de asemenea inchisa. Am avut o iesire din muzeu cel putin interesanta, noroc ca poarta nu era atat de inalta.

Ziua s-a incheiat cum nu se putea mai bine, cu un ceai fierbinte bine meritat dupa o zi extrem de racoroasa.
Voi studia comportamentul romanilor in situatia actuala de innoroiala maine. Poze tot atunci. o seara placuta.

Niciun comentariu: